1.11.09

Novembro




Novembro é un mes interesante nos institutos galegos. Comeza cunha efeméride importante, por estes pagos é tempo de comer castañas, e comeza (por fin) o frío. Sempre me gustou este mes.

Agora como profesor véxoo doutro xeito, pero ségueme a gustar: as clases xa están acomodadas, as Matemáticas flúen (deixamos dunha vez os fundamentos e entramos en contidos máis procedementais) , os alumnos están afeitos a min, eu estou afeito a eles, as cousas funcionan, nunha palabra. Aínda que este ano teño unha clase que é unha incógnita (aos profesores de Matemáticas sáennos estas palabras sen querer). Realmente non sei por onde van saír. Supoño que o mesmo pensarán eles. E o mellor é que é unha clase na que que teño postas moitas expectativas, aínda diría máis, gárdolles un afecto especial (entroutras cousas, é o segundo ano consecutivo que me teñen que aturar).

Aproveitando este tema, avísolles que xa está na wiki o exame desastre de fraccións e a solución. Como sempre, deixo tamén aquí a ligazón, non o puiden facer ata hoxe porque o venres o PC non me recoñecía o pen drive:

Exame de Fraccións-2º B
Solución do Exame de Fraccións-2ºB

Ben, dito isto, un vídeo que me gustou moito dunha clase de Matemáticas na que o tema de Halloween está claramente presente. Vaia choio fixo o profesor do vídeo!







E unha canción para todos aqueles que pensedes algunha vez o que di o seu título:









Nota: Celia, viches a imaxe de enriba?

0 comentarios:

Publicar un comentario